سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

  • ۰
  • ۰

ساختار سایت ، یا نحوه ساماندهی دسته بندی محتوا در سایت ، یک اصل بسیار مهمی است که که هر سایتی ملزم به رعایت آن است.

اما اهمیت آن برای سئو سایت فروشگاهی دو برابر سایت های دیگر است. به این خاطر که تعداد صفحه هایی که یک فروشگاه اینترنتی خواهد داشت بسیار بسیار بیشتر از یک سایت سفارش غذا یا هر سایت معمولی دیگری خواهد بود.

برای مثال در سایت digikala.com بالای 3 میلیون و 400 هزار صفحه وجود دارد .

با این تعداد صفحه که در سایت های فروشگاهی وجود دارد ، اگر ساختار سایتتان منظم نباشد ، وضعیت بحرانی ای را تجربه خواهید کرد. دسترسی کاربران و خزنده های موتور های جستجو به یک سایت با ساختار و معماری حساب شده و منظم بسیار آسانتر خواهد بود و این قضیه روی سئو سایت شما هم بسیار موثر است.

دو قانون طلایی برای ساختار سایت های فروشگاهی وجود دارد :

  1. همه چیز را ساده و مقیاس پذیر در نظر بگیرید.
  2. از هر صفحه ، با سه کلیک و یا کمتر بتوان به صفحه اصلی سایتان رسید.

نمونه یک ساختار مناسب برای کاربر و موثر در سئو را در عکس پایین مشاهده می کنید.

همانطور که میبینید اعتبار صفحات ، متمرکز شده بر روی محصولات و صفحات دسته بندی است (که باید هم مهمترین صفحات سایت در نظر گرفته شوند ) . این تمرکز اعتبار ، به رتبه گوگل کمک شایانی می کند . همچنین سرعت ایندکس صفحات را افزایش می دهد.

در عکس زیر هم مثالی از یک فروشگاه اینترنتی برای خرید چمدان و انواع کیف آورده شده است.

این ساختار ، نه تنها برای سئو عالی است ؛ بلکه کاربران سایت هم به راحتی می توانند با آن کنار بیایند .یک ساختار ساده و در عین حال منظم ، کار پیدا کردن محصولات مورد نظر را برای مشتریانتان افزایش می دهد و باعث افزایش نرخ فروشتان هم خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی