سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

محتوای سئو شده چه خصوصیاتی دارد؟

سعید صابری | يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

هنگام تولید محتوا ، سوالی که برای همه پیش می آید این است که محتوایمان باید چگونه باشد؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چطور با این محتوا به سقف گوگل بچسبیم ؟

همه سئو کار ها ، اولین بار که مشغول تولید محتوا بودند این سوال را از خودشان پرسیدند . حتی حرفه ای ترینشان.

شما در وهله اول باید این را بدانید که باید برای مخاطب مطلب بنویسید نه گوگل ، نه موتور های جستجو. باید مخاطبتان مردم عامه باشند. مردمی با سطح درک و سواد متفاوت. حالا موضوع محتوایتان هم هر چیز که میخواهد باشد ، فرقی نمیکند. باید به ساده ترین نحو ممکن آن را به نگارش در آورید.

باید استاندارد های نگارشی را رعایت کنید .

از افعال مجهول و عبارات ارتباطی استفاده نکنید. مثل : همانطور که گفته شده ، گفته شده است و ...

جملات بیشتر از 20 کلمه نباشند. می توانید از نقطه گذاری برای درک بهتر استفاده کنید.

هر پاراگراف نهایتا 3 یا 4 خط باشد.

استاندارد های بصری را رعایت کنید. مثل استفاده از سایز و رنگ و فونت مناسب ، فاصله خطوط به اندازه باشند و ...

ادبیات خودمان را حفظ کنیم . هر چقدر هم از استاندارد ها فاصله داشته باشید ، باز هم این ادبیات مختص شما و متناسب با مخاطب شماست.

می توانیم برای درک بهتر موتور های جستجو و همچنین استفاده از کلیدواژه های جایگزین ، از عبارات توصیفی استفاده کنیم . مثل "کارگردان ایرانی برنده اسکار" که اشاره به اصغر فرهادی دارد.

گوگل درک این را دارد که بفهمد که کلماتی که در فاصله کوتاهی از هم قرار می گیرند ، بر روی معنا و مفهوم یک دیگر تاثیر می گذارند. برای مثال : شیر سرد ، شیر خشمگین ، شیر آب که واضح است هر کدام به مفهومی جدا اشاره دارند.

شما اگر می خواهید در زمینه سئو سایت قدرتمند شوید ،حتما باید نگارش محتوای خود را جدی بگیرید.

نظرات  (۱)

بسیار هم عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی