سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش چهارم)

سعید صابری | چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ب.ظ

در این بخش ، ادامه پست های قبل ، یعنی "سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی" را ادامه می دهیم. امیدواریم تا با به کار گیری این نکات ، بتوانید سایت فروشگاهی خود را سئو کنید یا سفارش پروژه سئو داشته باشید .

3. مقصود تجاری : رتبه یک را در برای یک کلیدواژه پرجستجو دارید ؟ عالی است.

رتبه یک را برای یک کلیدواژه پرجستجوی به درد نخور دارید ؟ عالی نیست.

بنابراین وقتی می خواهید لیست کلیدواژه هایتان را نهایی کنید ، اندکی صبر کنید و ببینید که مخاطبان آن کلیدواژه اصلا مربوط به کسب و کار شما می شوند یا خیر.

خوشبختانه ، مشخص کردن این موضوع ، در گوگل کیورد پلنر خیلی راحت است. ابتدا کلیدواژه هایتان را داخلش وارد می کنید و در بخش competition رتبه بندی هایی مشاهده می کنید.

Competition تعداد کسانی را که روی آن کلیدواژه تبلیغات گوگل ادز رفته اند را به طور نسبی تعیین می کند. به طور کلی ، اگر تعداد کسانی که بابت آن کلیدواژه پول پرداخت می کنند زیاد باشد ، آن کلیدواژه بسیار با ارزشی است. به همین دلیله که وقتی بحث به سئو فروشگاه اینترنتی می رسد ، پیشنهاد می شود تا از کلیدواژه های با competition متوسط و بالا استفاده کنید.

می دانید که ، معیار competition (رقابت) ، یک راه موثر برای پیدا کردن کلیدواژه هایی با نرخ تبدیل بالا است. اما بهترین معیار برای انتخاب ، suggested bid (مبلغ پیشنهادی) است.

مبلغ پیشنهادی ، یک شاخص است که مشخص می کند که کسب و کار ها تا چه مقدار حاضرند تا برای یک کلیک هزینه کنند. هنگامی که می خواهید مقصود تجاری بودن یک کلیدواژه را بسنجید ، هر چه مبلغ پیشنهادی بیشتر باشد بهتر است.

 به طور مشخص ، کلیدواژه هایی با پیشنهادات گران قیمت ، رقابتی تر و کسب رتبه در گوگل سخت تر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی