سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش دوم)

سعید صابری | شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۲۶ ب.ظ

در مقاله قبل نکاتی گفته شد که در ادامه چیز های بیشتری به آن اضافه خواهیم کرد.

کلمات پیشنهادی گوگل که توسط وبسیما ارائه می شود هم وسیله خوبی برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب و پر جستجو است. نحوه کار با آن بسیار راحت است. به این ترتیب که کلمه کلیدی اصلی و مورد نظر خود را وارد باکس مربوط به آن می کنید ، و برایتان 10 مورد را که گزینه های پیشنهادی گوگل هستند می آورد. و اگر روی دکمه دانلود کلمات کلیک کنید ، از هر یک از آن 10 مورد پیشنهادی هم 10 مورد دیگر پیشنهاد می کند (حدود 100 پیشنهاد) .

این ابزار نه تنها فرایند پیدا کردن کلمات کلیدی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد ، بلکه کلماتی که ارائه می دهد هم بازدهی فوق العاده ای دارند. به این دلیل که این عبارات ، عباراتی است که توسط مردم جستجو شده و نرخ تبدیل بالایی دارند.

پس از فشردن دکمه دانلود ، یک فایل با فرمت csv برای شما دانلود می شود و می توانید آن را به دلخواه خود ویرایش و مقایسه کنید.

به عنوان فردی که از چندین فروشگاه اینترنتی مشاوره گرفته ام ، دیده ام که بسیاری از آن ها دسته بندی هایشان را روی کلمات تصادفی بهینه می کنند . آن ها فکر می کنند که اگر این کار را انجام دهند ، مشتریان راحت تر صفحات آن ها را پیدا کرده و می توانند فروش بیشتری داشته باشند.

این یک اشتباه بزرگی است که آن ها مرتکب می شوند. اگرچه صفحات دسته بندی به اندازه صفحات محصول نرخ تبدیل به مشتری کمتری دارند ، اما باز هم فروش ایجاد می کنند. بنابراین منطقی است تا زمانی را به پیداکردن کلمات کلیدی برای دسته بندی ها اختصاص دهیم.

مطئن شوید که در فرایند سئو فروشگاه اینترنتی خود ، زمان کافی را صرف کنید تا بهینه سازی سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی