سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو فروشگاه اینترنتی ، تحقیق کلمه کلیدی (بخش اول)

سعید صابری | دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

اگر شما خواستار شروع یک کمپین سئو سایت موثر برای فروشگاه اینترنتی خود هستید، مطمئن شوید که حتما این کار را خیلی با دقت انجام می دهید.

چرا ؟ به این دلیل که تعیین کلمه کلیدی همه چیز های دیگر را در سایت شما تحت تاثیر قرار می دهد.(برای مثال بدون کلمه کلیدی ، غیر ممکن است که بتوانید صفحات محصول و یا دسته بندی سایت خود را بهینه سازی کنید.)

باور بکنید یا نکنید ، کلمات کلیدی اصلی و جایگزینتان ، بر روی سئو تکنیکال سایتتان هم تاثیر می گذارد. شاید بگویید چطور ؟ با یک مثال به توضیح آن می پردازیم : معماری یا ساختار سایتتان و لینک های داخلی (URLs) باید شامل کلمات کلیدی باشد و این یعنی تاثیر مستقیم آن بر روی سئو تکنیکال.

بنابر این تا اینجا متوجه شده اید که تعیین و شناسایی کلمه کلیدی یا کلیدواژه موضوع بسیار مهمی برای سئو سایت فروشگاهی تان است. در ادامه به طور دقیق روش شناسایی کلید واژه های دست نخورده ای که مشتریانتان آن را جستجو می کنند را بیان می کنیم و به بررسی اینکه چطور از میان آنها بهترین را انتخاب کنیم هم می پردازیم.

نحوه پیدا کردن کلیدواژه برای محصولات فروشگاه اینترنتی

بیشتر آموزش ها برای شناسایی کلمه کلیدی بر روی ، "کلیدواژه های حاوی اطلاعات " متمرکز شده است . در حالی که این نوع ، کلیدواژه هایی هستند که مردم برای رفع مشکلشان در گوگل جستجو می کنند . مثل : "چگونه ..." یا "نحوه ... "

با اینکه بعضی مواقع ، این کلمات در فروشگاه های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد ، بیشترین توجه و تمرکز باید حول محور صفحات محصول بچرخد و مطابق با آن ویرایش شود.و این به این معنی است که شما باید کلیدواژه اصلی تان را با در نظر گرفتن کلیدواژه مبتنی بر محصول تعیین نمایید. در ادامه به طور دقیق به آن می پردازیم:

پیشنهادات دیجیکالا :

بله ، دیجیکالا به احتمال خیلی زیاد رقیب شما محسوب می شود. همچنین دیجیکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که آن را تبدیل به معدن طلای کلیدواژه های مبتنی بر محصول می کند.

نحوه چگونگی شناسایی کلمه کلیدی از دیجیکالا آورده شده است: ابتدا به قسمت جستجوی سایت دیجیکالا بروید و کلمه کلیدی ای را که برای محصولات شما مناسب است را جستجو کنید.

وقتی این کار را کردید ، دیجیکالا هم پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهد.

کلمات کلیدی پیشنهادی دیجیکالا بسیار هدفمند هستند (که به long tail keyword هم معروف است) . این مدل از کلیدواژه ها نه تنها بهتر از 2 یا 3 کلمه ای ها هستند ، بلکه کمتر هم روی آن ها رقابت می شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی