سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

فرایند خرید رپورتاژ آگهی

سعید صابری | دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

اگر سایتتان را برای سئو و بهینه سازی ، به شرکت سئو یا یک سئو کار سپرده باشید و یا خودتان اقدام به آن کرده باشید ، حتما با اصطلاح رپورتاژ آگهی آشنایی دارید. 

خرید رپورتاژ آگهی ، فرایند ها و یک سری نکاتی دارد که شما ملزم به توجه به آن هستید. چرا که پای آن پول پرداخت می کنید و باید با حساب و کتاب و با بررسی ، آن را سفارش دهید.

در ادامه 7 نکته در مورد فرایند خرید رپورتاژ آگهی را با هم بررسی می کنیم.

1. تهیه لیست از سایت هایی که صفحه هایی ، تحت عنوان رپورتاژ آگهی در اختیار بقیه سایت ها قرار می دهند تهیه می کنیم.

2. اعتبار دامنه و اسپم اسکور (spam score) و رتبه الکسای آن را بررسی و ثبت می کنیم.

3. با استفاده از سایت repox.net ارزش واقعی هر سایت را محاسبه می کنیم.

4. برای هر سایت ، یک فایل اکسل مجزا می سازیم و به مدت یکماه رپورتاژ های آن را بررسی می کنیم.

5. میزان پیشرفت سایت های آگهی دهنده را به صورت هفتگی ثبت می کنیم.

6. سایت هایی که آگهی دهندگان آن ها رشد بهتری دارند را شناسایی می کنیم.

7. از میان لیست بررسی شده ، یک سایت قوی ، سه سایت متوسط و دو سایت معمولی را انتخاب می کنیم.

 

عمومی یا خبری دارای بخش هایی مرتبط کاملا مرتبط ارتباط موضوعی
45< 30< 15< اعتبار دامنه
10> 20> 30> اسپم اسکور

 

برای انتخاب سایت برای رپورتاژ حتما به جدول بالا توجه کنید. به این صورت که اگر به سایت عمومی یا خبری خواستید رپورتاژ بدهید ، اعتبار دامنه بالای 45 و اسپم اسکور هم کمتر از 10 باشد.

سئو وب سایت ، فرایند زمانبر و پر زحمتی است که شما باید آن را انجام دهید تا بتوانید سایتتان را به ثمر برسانید.

  • سعید صابری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی