سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

وظایف ما پس از انتشار محتوا برای سئو وبسایت

سعید صابری | چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۳۷ ب.ظ

همانطور که احتمالا قبلا هم شنیده اید یا خوانده اید ، تولید محتوا مهمترین قسمت از سئو و بهینه سازی سایت است. محتوا است که ما را به صدر نتایج میبرد و در نبود آن هم سایتمان محکوم به فناست.

اما پس از انتشار محتوا ، کارمان تمام نشده و خیال نکنیم که دیگر می توانیم راحت بنشینیم و روز به روز به رتبه هایی برویم.

چند تا از مهمترین وظایف ما پس از انتشار محتوا را بررسی می کنیم.

1. معرفی صفحات جدید به گوگل 

2. پاسخ به دیدگاه کاربران

3. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

4. بررسی زمان حضور کاربران در صفحه

5. بررسی نرخ کلیک کاربران بر اساس رتبه (CTR)

حال به توضیح آن ها می پردازیم.

1. معرفی صفحات جدید به گوگل : از آنجایی که رقابت بسیار تنگاتنگی برای کسب رتبه های بهتر در گوگل وجود دارد ، پس از انتشار محتوا سریعا باید آن را به گوگل معرفی کنیم تا احتمال کپی شدن آن از طرف سایت های دیگر را به صفر برسانیم. صفر از این نظر که دیگران نمیتوانند اعتبار محتوایتان را به نام خودشان بزنند. چون گوگل آن محتوا را به نام شما میشناسد و در صورت کپی شدن ، کپی کننده ها را جریمه می کند. برای این کار کافیست که به گوگل کنسول سایت خود بروید و آدرس صفحه را در قسمت URL Inspection کپی کنید. به این صورت شما درخواست ایندکس صفحه خود را به گوگل می دهید.

2. پاسخ به دیدگاه کاربران یا کامنت مارکتینگ : اگر کامنتی در سایتتان ارسال شد ، سریعاباید به آن پاسخ دهید . در غیر اینصورت در سایت دیگری به دنبال پاسخ سوال خود می گردد. پاسخ باید دقیق و کاربردی باشد، ارجاع به محتوای مقاله و ارسال پاسخ های کوتاه ، نا امید کننده است. و بعد از پاسخگویی ، از طریق ایمیل یا پیامک به او اطلاع رسانی شود تا مجدد به صفحه بازگردد.

3. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی : در شبکه هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند فعالیت کنید. تنها ، پست هایی ارزشمند هستند که کاربران به آن ها واکنشی داشته باشند. از تکنیک انتشار حلقه ای استفاده کنید به جای ستاره  ای. ( برای مثال : نوشتن مقاله --> در توییتر یک نوشته در موردش + لینک --> اشتراک توییت در تلگرام یا فیسبوک --> اشتراک گذاری در لینکدین --> دوباره لینک به سایت ) 

4 . بررسی زمان حضور کاربران در صفحه : با استفاده از زمان حضور کاربران در صفحه ، می توانید تکنیک را به کار ببرید که حضورشان افزایش یابد. ابزار برای این کار : smartlook  و hotjar

5. بررسی نرخ کلیک کاربران بر اساس رتبه (Click Through Rate) : با بهینه کردن عنوان و متا تایتل صفحه خود می توانید نرخ کلیک کاربران را افزایش دهید. برای اینکه تشخیص دهید CTR بالا یا پایینی دارید ، به کنسول بروید ، Position و CTR را فعال کنید ؛ اگر نمودار CTR بالای نمودار Position  قرار گرفته بود خوب است. ولی اگر پایین آن قرار گیرد نشان دهنده پایین بودن نرخ کلیک است.

اگر سایت وردپرسی دارید و به دنبال سئو سایت وردپرس خود هستید و لیست قیمت سئو در شرکت های مختلف شما را می ترساند همه موارد بالا را باید رعایت کنید تا کارتان موثر واقع شود. با تسلط به سئو ، علاوه بر اینکه می توانید به صورت فریلنس کار کنید ، می توانید برای شرکت های سئو سایت در تهران مشغول شوید و حقوق دریافت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی