سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

سئو کلاه سفید

سئو به زبان ساده

عوامل موثر بر هزینه سئو

سعید صابری | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

بعد از بحث مزایا و اهمیت سئو ، یه بحث دیگه ای که مطرح میشه بحث هزینه سئو هستش که در ادامه میخوایم بهش بپردازیم.

اینکه قیمت گذاری برای خدمات سئو چقدر هستش کاملا بررسی به شرکت مجری داره.

اینم بدونید که یه شرکتی قیمت بالا میده دلیل بر عالی بودن خدماتش نیس و اگه یه شرکتی هم قیمت پایین در نظر می گیره حتما سئوی بدی ارائه نمیده. چنتا عامل تو این قضیه دخیل هستند که به بررسی چنتاشون می پردازیم .

یکی اینکه سئو کار های هر شرکت مبتدی هستن یا حرفه ای. که خب واضحه هر چقدر حرفه ای تر باشن خب پول بیشتری هم می گیرن.

دوم بحث رقبای شما در فضای اینترنت هستش . اینکه چقدر سرسخت هستند ، حوزه آسونی برای رسیدن به رتبه های برتر دارید یا اینکه خیلی تلاش و زحمت برای این کار نیازه.

بحث سومی که اینجا مطرح میشه بحث اینه که وضعیت الآن سایتتون کجا هستش؟ وضعیت کد های سایتتون ، سرعت سایتتون ، محتوای موجود در سایت و اینکه چقدر نیاز به بهتر شدن داره.

و خیلی از موارد دیگه که کامل از طرف شرکت سئو باید مورد تحقیق و بررسی قرار بگیره تا بتونه یه قیمت درست و حسابی بهتون برای بهینه سازی وبسایت شما ارائه بده.

متاسفانه شرکت های سئو زیادی در همین تهران وجود دارند که قول بالا آمدن سایتتان را حتی قبل از فهمیدن آدرس سایتتان را در عرض مدتی کم به شما می دهند. باید بگویم که اینها یا کلاهبرداری است و یا اینکه از روش های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند که بعد از مدتی موجب پنالتی یا جریمه گوگل می شود ؛ و وای بر آن روز.

شرکت های زیادی برای در شهر تهران هستند که در زمینه سئو سایت در تهران فعالیت می کنند. و بدون کسب اطلاعات در مورد سایتتون قیمتی به شما اراِئه می دهند ؛ شما همیشه باید برای سفارش سئو به دنبال بهترین شرکت سئو برای خدمات بهینه سازی سایت خودتون باشید تا بتونید بهترین نتیجه رو هم ازش بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی